onsdag 28 mars 2007

Fan, va jävla sjukt!!!"

...Så tänker jag varje gången klockan slår hel och P3 nyheterna går i gång. Bland all pertriskålar, celler, skrapor och pipetter står jag och lyssnar. Jag har nästan gjort den här ritualen varje arbetsdag sedan måndagen den 18 september.

Och varje gång nyhetsuppläsaren refererar till ännu ett absurt, bisarrt, rent ut sagt människofientligt förslag framlagt av den borgerliga bomb-, batong- och talibanregeringen, så tänker jag,


FAN, VA JÄVLA SJUKT!!!


Och på tal om talibaner...Denna bild hittade jag hos Hanna Löfqvist. Rätt jävla talande.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du har rätt thaher, företrädarna för den borgerliga regeringen är mördare och borde ställas inför rätta

Anonym sa...

Ungefär som ...Min sambo "hjälper minsann till mycket hemma"... (Skulle en man säga så om sin kvinnliga sambo??)