torsdag 12 april 2007

Tips: Göteborgs Fredsfestival 2007



Ett måste under kommande helg är Göteborgs Fredsfestival 2007 som arrangeras under temat "Vem är Terrorist?". Många intressanta diskussioner är inplanerade och det visas en hel del bra film.

Själv sitter jag med i en panel under söndagen. Kring ämnet "Stoppa militariseringen av svensk utrikespolitik!" ska det diskuteras och främst ska vi mobilisera det motstånd som inväntar NATO:s krigsfartyg när de anländer till Göteborgs hamn i början av maj.

Tid: Söndagen den 15 april, kl 14.30-15.45
Plats: Hagabion, Salong 1

Här finner du programmet!

3 kommentarer:

olydig sa...

På tal om "Vem är terrorist", du vet inte var man kan få tag i Dam's låt(من ارهابي)?

Unknown sa...

Jag har ingen aning. Jag vet att jag har postat om dem för länge sedan, sök här på bloggen, men jag vet inte hur man kan få tag på det på CD eller liknande. Sorry

olydig sa...

Fasen också, det var synd. Jag har lyckats få tag i deras senaste skiva Dedication, men låten Vem är terrorist verkar vara omöjlig att få tag i.