torsdag 16 februari 2006

Hilarious II

Hos Anna Herdy hittar jag en länk till ett hysteriskt web-verktyg med namnet Sloganizer. Sånt kan man ha mycket roligt med. Jag har försökt rota i några dagsaktuella ämnen och personligheter för att se om jag blir nåt klokare.

När man skriver in 'Bush' får man följande
«Let your Bush flow.»
«When you say Bush you've said it all.»
«Bush - to feel free!»
«Don't play with fire, play with Bush.»
«Bush - a class of it's own»

...jag provade med Lars Leijonborg:
«Leijonborg - Think different.»
«Leijonborg inside you.» folkpartiets förslag om angiveri i skolor?
«Leijonborg - a safe place in an unsafe world!»
«Leijonborg for your kids!»

... och så kriget mot terrorism:
«War on terrorism - today and tomorrow.»
«War on terrorism. Making people sucessful in a changing world.»
«God made War on terrorism.» Bushs slogan?

2 kommentarer:

Ali Esbati sa...

I like nya stilen. Sloganizer är sjukt kul samt vanebildande.

olydig sa...

"It's not a dream. Reinfeldt is real!"

"Reinfeldt moments"

"Buy Reinfeldt now!"

Och kanske min favorit:

"Do you know Göran Hägglund?"

Nej, är det någon som känner till något om honom...?

Vansinnigt vanebildande!