måndag 3 april 2006

Malm självcensurerar?

Föregående post som jag publicerade tog upp Fredrik Malms vurmande för den israeliska terrorstaten.

Jag publicerade ett citat från hans blogg
Jag har alltid varit en varm anhängare av staten Israel. Jag ser hellre davidsstjärnan sitta på IDF:s pansarvagnar än på juden i ghettot. Det känns som att Israel börjar må bra igen, i alla fall bättre än under andra intifadan.

Nu verkar det som att Malm har censurerat sig själv och efter reaktionerna stängt ner hela sidan.

När man blottar bombliberalernas människosyn går de så långt att de t.o.m. inskränker sina egna rättigheter.

******************************************************************
Uppdatering!

Anonymt tips hänvisar till en teknisk fadäs på www.fredrikmalm.com. Då står det återigen klart. Inskränkningar i fri- och rättigheter gäller endast dem andra (läs araberna), skriker "liberalerna". Dock förekommer viss självcensur, men det beror mer på teknisk inkompetens än på reaktionär bombliberalism.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Eh, det är bara att trycka på "Mars" under arkiv för att få fram inläggen...

Anonym sa...

Det jag ärligt blir förvånad över är att Malm är ju annars (i riktig i sann batong höger maner,) en stark anhängare av EU’s terrorlagar och terrorlista, men han pushar starkt för PKK på sin sida vilket är ganska dubbelt, men inget nytt under solen, kurderna är och har oftast varit en liten pjäs i Schack spelet om mellanöstern det sorliga är bara att dom inte inser det själva och tror på största alvar att USA är typ i Irak för att befria dom och ge dom ett land. FM. flickvän är ju kurd en sån riktigt integrerad jävel som Rojas, kanske är det därför Fredrik malm helt plötsligt är PKK vän.

Jag skulle inte bli förvånad om Fredrik Malm snart skulle börja krama iranska Mujahedin som också finns med på EU’s terror lista.
Med all sanolikhet kommer dom lyftas därifrån när USA bombar landet med demokrati... som man gjorde med Irak..

Unknown sa...

Word!

Anonym sa...

"...en sån riktigt integrerad jävel..."

Haha, jo integrerad måste vara något av det värsta man kan vara. Jag förstår att du (och den samlade vänstern) är arg på Rojas - Det bästa är ju ändå om vi kan upprähålla segregationen, men det är det ni ju ganska få som vågar säga högt.

Word!