söndag 12 mars 2006

Förtalskampanj startad - skrota yttrandefriheten, Tack!

Jag är utsatt för en förtalskampanj. Följande kan läsas som en kommentar till mitt inlägg om "psykiska ohälsan" bland amerikanska ockupationssoldater.
Anonymous said...
Hej thaher. Ville bara säga att du ser ut precis som en palestinsk självmordsbombare, och det är du också. Du måste vara Hamas representant i Sverige. Vad fan gör du i sverige egentligen? Dra till ditt jävla palestina och spräng ihjäl dig.
mars 07, 2006
Det ovanstående är ännu ett tecken på den borgerliga, pro-israeliska tankeproduktionen som frodas på Drottninggatan 97, Munkbron 1 och Stora Nygatan 30. Faktfullkomlighet, bombpolitik och fullständig avsaknad av saklig politisk debatt varvas med stöd till terrorism och kränkningar av mänskliga fri- och rättigheter.

Jag kräver att Thomas Bodström startar buggning av dessa adresser med stöd i den nya lagen som socialdemokraterna och Bodström kohandlat fram med Svenska folk(e)partiet. Vi måste försvara "våra" värderingar mot människor som inte hyser respekt för "vårt" demokratiska system.

Bodström, agera nu!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Kommentaren du fått visar bara att det finns idioter Sverige. Det finns i alla samhällen människor som inte tänker.
Strunta i idioterna och se det i stället som bevis för att du har rätt. Det gör jag!

Anonym sa...

Hade för mig att det var företrädare för ung vänster som gav sitt stöd för terrororganisationen PFLP. Stödjer du det Thaher? Svara gärna på min fråga.

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Unknown sa...

Jag försvarar alla människors rätt att kasta ut sina ockupanter. PFLP tillhör den palestinska befrielserörelsen. Jag stödjer deras RÄTT att göra motstånd.

Du, däremot, ger ditt stöd till en stat som har rekord i att bryta mot FN-resolutioner och som i snart 60 år ockuperat och genomfört folkmord på flera generationer palestinier.
¨
Vem är terrorist? 15-åringen hållandes i en sten när han möter den israeliska stridsvagnen, eller generalen som beordrar luftangrepp mot ett flyktingläger fullt av kvinnor och barn?

Anonym sa...

Terrorist är den som spränger oskyldiga människor i luften, PFLP är en organisation som har många människors liv på sitt samvete, jag tycker det är mycket märkligt att du som FS-ledamot i ung vänster stöder detta, o andra sidan är det inte första gången heller......

Anonym sa...

Anonym:

Handen på hjärtat. Vem har mest liv på sitt samvete. Israel eller PFLP? Vem har starkast vapen och mest resurser?

Anonym sa...

Jag säger inte att Israel är oskyldiga, men faktum är att PFLP är en terroristorganisation, som bl a ligger bakom ministermord. Att Thaher stödjer deras motstånd är för mig ganska chockerande. Israel har all rätt att försvara sig, dock är det under all kritik att oskyldiga kommer till skada.

Anonym sa...

Om definitionen på en terrororganisation är att den dödar oskyldiga och civila, ja vad ska man då kalla Israel?

Anonym sa...

Det jag säger är att Israel försvarar sig mot angripare som hotar förgöra landet, när det gäller ockupationen så har Israel ockuperat mycket mer land än vad de har gjort nu, men man har dragit sig tillbaka i utbyte för verklig fred. Som sagt att den israeliska armén har skördat oskyliga liv är under all kritik, skulle gärna vilja höra Pelaseyeds kritik gällande Hamas, korruptionen i PA, självmordsbombare samt i detta fall PFLP.
Jag väntar

Anonym sa...

Typiskt anonymt nonsens. Påstå att Israel hotas av förgörelse kunde man göra för sådär 30 år sedan och bli trodd i viss utsträckning. Nu är det en så öppenbar lögn att det blir löjligt

Anonym sa...

Lögn? aa jo Iran driver med oss eller hur? Skärp dig aimo. Thaher jag väntar på ditt svar....

Anonym sa...

Vem är terrorist? 15-åringen hållandes i en sten när han möter den israeliska stridsvagnen, eller generalen som beordrar luftangrepp mot ett flyktingläger fullt av kvinnor och barn?

En hjärntvättad 15-åring som spränget i luften så många oskyldiga som möjligt.
Resten är ett simpelt dravel som vänster brukar krydda sin demagogi med.

Lubbe Ferrysson